some lines

händer jao :P tänkte dra några lines..
jag vet att ni skyr mig, men ser det ut som att jag bryr mig verkar vara omvärlden som styr mig. att säga ifrån kanske är någon som jag borde testa jag vet trots allt mer en de flesta mitt intellekt är något utav det bästa. varje gång man börjar känna sig trygg får man kniven i sin rygg, de har gjort mig totalt folk skygg. att supa har blivit för vanligt, ***** för mkt det börjar bli farligt varför jag gör som jag gör det är oförklarligt.
tänker alldeles för mycket, på vad folk har om mig i tycket, men kom inte till mig och säg att ni aldrig känt trycket. vad man än gör, vad man än gör, står man ensam utanför. som sagt tänker mer än vad jag bör.
;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte dra några lines, de lär missuppfattas

2011-02-20 @ 21:51:09
Postat av: nora

duktig du är på att skriva cludden

2011-02-20 @ 22:35:43
Postat av: nora

duktig du är på att skriva cludden!

2011-02-20 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0