Godnatt

Jag har huvudet på jorden men tankarna ovanför molnen, en rätt ovanlig karaktär, men om du lyssnar kan jag lova att du lär. Jag kanske till och med blir någon som du håller kär. vi ses vid pärleporten, det jag kallar hem, drar dit en sväng de är då jag meckar upp en liten släng.. Men livet stressar på man får vänta med sig själv till sen. Skriver denna texten när jag liker i min säng, otroligt roligt beng. Nattens tänkar de bankar, de fuckar, repeterar sig. Om och om ingen, kommer aldrig få sova min vän. Vad man skall göra här i livet, det är en förvirrande fråga, jag vet att jag vill komma någonstans finna balans, men aldrig ända kommer min hjärna och mitt hjärta samms, börjat se saker i en annan nyans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0