Joel skev Joahnsson. världens b'sta bror.

 
min bästa storebror tro mig det är som dig jag vill bli när jag blir stor. även dom svåra tiderna som du förträngt och jag den dörren stängt, även när mamma var borta. från dagen vi började att gå från dagen vi började förstå, att våran fam...ilj inte riktigt var helt normal, har våran syskonkärlek varit helt fenomenal, vi har växt upp som små krigare, även om det inte varit ngt vidare. förstår jag för varje dag vi blir bara likare och likare. med dig i min närhet är jag aldrig rädd helt ärligt. utan dig i mitt luiv det hade varit helt förfärligt, hade inte kunnat leva, jag älskar dig så mycket mer än vad du tror du är trots allt min bärsta store bror, bästa vänner hela livet. du är någon jag aldrig skulle ta för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0