kärlek

när jag inte vet längre vad jag skall göra, säger du gumman det är bara att tuta och köra. Vi är som yin och yang, det är ett fett samspel ingen barnlek. Det krävs mycket för en vänskap men ännu mer för en gemenskap. Vi är som synkroniserade, det var om henne som jag satt och spekulerade. tre år har hon läkt mina sår, hon vet exakt hur jag mår, hon vet vart jag i livet står. hon har inte heller haft det lätt men alltid gett mig trygghet, jag svär den här bruden hon är fet. du har alltid varit någon att se upp till, och har alltid fått mig att aldrig ge upp det jag vill. har inte mycket mer att säga, för aldrig någonsin har någon förstått, hur vårat vänskaps frö vi har sått. vi har aldrig fått någon credit för det vi gör men det är bara så vi kör. två flickor med noll i sina fickor men ändå har vi alltid haft någon som få andra har; etik heder och moral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0