Nattens tankar fan vad de bankar ;)

Det största misstaget du kan göra i livet är att börja ta allting för givet. Du skall uppskatta varje sekund minut, andetag och varje dag. Problemen dom viner i venen men jag känner inte ens efter längre, hur jag verkligen mår. Man skall inte riva upp gamla sår. Finns det någon som förstår, vad fan som försigår. Eller kanske är det bara jag som ensam kvar alltid står. Jag har fått en livsgåva men även om jag berättar skulle du inte lyssna för när jag pratar är mina ord dova..detta är knas mina vänner, d kan jag lova. Men nu ska jag faktiskt sova. Hehe lite natt skit till ett grymt beat det är ändå ganska sweet! Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0