real

vet inte längre vart jag skall vända mig,
 är det någon som kännt denna känslan säg.
 kämpar för att vända kronan till en lapp,
 dock är det ända jag gör är att gå back,
 lyckas alltid göra någon riktigt lack,
 mamman säger fast med inte riktigt lika fina ord Claudia du kan ta ditt pick o pack,
 önskar jag kunde göra som så många andra, upp till himlen de stack,
 delas in i fack värre än en krigsbarack.
 ger allt för att stå upp även om man får kanta med livets gupp.
 fokusera på vad som händer, har du tur så har du riktiga vänner.
 nu har jag ändå bara tvivel i min hjärna,
 önskar jag kunde blivit ledd av en stjärna,
 sorgen kommer i att jag inte längre vet hur mycket mina axlar orkar bära,
 varför kan jag inte på mina tankar sära,
 men lycka, det är något som jag alltid kommer att eftersträva.

Claudia.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fint <3

2011-03-17 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0