fuck u

när jag såg på dig när jag var mindre, innan allt, såg jag en stark, vacker självdisiplinerad varlse med alla ambitioner i världen för att lyckas, för att komma någonstans, för att bli någon, eller för att  hjälpa några. när jag kollar på dig nu, ser jag allt det där, men allt det där är kvar på din lista att göra. för du valde ett annat vägskäl. istället för att bli den starka idolen jag hade.. eller kanske ville ha, valde du att bli en ensam varelse en ensam varelse utan amitioner, utan självdisiplin, utan koll på något, eller någon. du ville inte hjälpa du ville inte komma någonstans, men du kom någon stans, en plats som för mig ser ut som ett helvete. en vardag fylld med ångest och självömkan, jag trodde att det fortfarande fans hopp för dig min kära. hoppet dog aldrig ut, men det gjorde du. och det dödar mig oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0